Müşterilerimiz ne zaman Çağrı Merkezi'mizi aramalıdır?

03.04.2014

Müşteri memnuniyetini amaçlayan, hızlı ve uygun çözümler sunan FU Çağrı Merkezi'miz, ticari ve bireysel tüm müşterilerimizden gelen her türlü talebi 08:30-19:30 saatleri arasında gerçekleştirmektedirler. Tapu işlemleri öncesi ve sonrası tüm aşamalarda müşterilerimiz, FU Çağrı Merkezi'nden ihtiyaç duydukları desteği alır, profesyonel ekibimiz tarafından en hızlı ve doğru şekilde yönlendirilirler. 

Tapu işlemleri öncesi ve sonrası tüm aşamalarda müşterilerimiz, FU Çağrı Merkezi'nden ihtiyaç duydukları desteği alır, profesyonel ekibimiz tarafından en hızlı ve doğru şekilde yönlendirilirler.

Taşınmaz Sahibi veya Vekili, tapu işlemleri için gerekli evraklar tamamlandıktan sonra taşınmazın bağlı bulunduğu Tapu Müdürlüğü'ne giderek evraklarını teslim eder ve başvurusunu yapar. Tapu Dairesi, işlemin hazırlanmasının ardından başvuru sahibinin telefonuna harç ve randevu saatini içeren bir SMS gönderir. Gönderilen SMS içerisinde harç makbuz numarası ve tapu randevu saati bilgisi bulunmaktadır. Harç makbuz numarası ile Ziraat Bankası ATM veya şubesinden ya da Halk Bankası şubelerinden harçlar yatırılabilir. Gerekli harçlar yatırıldıktan sonra müşterilerimiz, İstanbul ilinde yapılacak işlemlerde 0 850 277 23 00 no'lu telefondan FU Çağrı Merkezi'ni arayarak tapu randevu saatini bildirir ve avukat yönlendirilmesini talep ederler. Diğer illerimizde ise kendilerine banka şubesi tarafından verilen iletişim bilgilerinden avukatlarımızla irtibata geçerek tapu randevu saatlerini bildirirler.

 

Yardım Merkezi